Ftm16 yarın gireceğim,bende korkuyordum gün gelene kadar,şuan çok rahatım çok şükür. anneyiz korkularımız endişelerimiz oluyor muhakkak. Ama yaptırmak gerekiyor tabi ki. Bide postlara çok giriyordum okuyordum ondan sonra endişelenmeye başlamıştım. Hassasız bu dönemde sanırım fazla okumamak gerekiyor 🙏