Bende düzenli sancı çıkınca doktor çok şaşırdı nasıl sancıları hissetmiyorsunuz acil hastaneye yatmaniz gerekiyor dedi 1 gece kaldıktan sonra 2. geceyi kontrol amaçlı kaldım ama asla sancı hissetmedim sadece kasılmalarım çoktu. Siz yine de doktor kontrolünde olun ne olur ne olmaz evde bilmemektense hastanede müşade altında olun