XKelebekx Baharbade10 benimde kaşığımda belimde agrı var hafif karnımda agrıyo gıbı Sanki ne yapcam bilmiyorum bilen varsa yardımcı olsun lütfen
Tugba0223 XKelebekx düzenli sancı geliyorsa doğum başlamış olabilir sancı aralıklarını kontrol edin. Ben de 37. Haftadayım benim de sancımlarım var erken gelebilir dedi doktor. Siz nst ye girmediniz mi
XKelebekx Baharbade10 Baharbade10 amin inşallah ne yapayım bilemedim ama hastaneye mi gitsem yoksa bekleyim mi hiçbişey bilmiyorum 😭belirsizlik kötü
XKelebekx Baharbade10 rabbim sizinkini de sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin kim varsa Allah hepimizin yardımcısı olsun