Hamile misiniz belli oldu mu daha önce de sormuştum size 🫠
Ben de sizin yaptığınız zaman test yaptım ikinci çizgi silik çıktı. O zaman 3 haftalıktım.
15 gün boyunca sol kasığım ağrıdı. Tüm hamilelik belirtilerini de yaşıyordum. Adetim 3 gün gecikti. Bugün sabah yataktan ayağa kalkmakla foş diye bir kanama oldu. Dusuk sandım fakat adetmiş. Yanı ben öyle tahmin ettim. Doktora da gitmedim kaldı öyle 🤷🏻♀️