6+1 haftamda kontrolden kalp atışı için gittim ikiz gebelikti ikisinde kalp atışını aldik eve döndüm akşam saat 8 de peçeteye kan geldi sonra kesildi ertesi gün doktoruma gittim kanama alanı gördü zamanla geçer yada kanama olur tekrar dedi şuan 7 haftam bitti hiç kanama yok başına böyle bisi gelen varmı.