Merhaba, benim de 20li haftalarda sırt ağrım çok oldu, hatta bir kez serum falan takıldı. Şu an 32. Haftadayım arada yine ağrıyor ayakta çok kalınca. Bana doktorum boyumun uzunluğundan kaynaklandığını söylemişti. Uzun boylu olanlarda denge ve ağrı problemi daha çok olur demişti ne kadar doğru bilmiyorum ama. Umarım en kısa sürede geçer sizin de🌸