Leylakacan34 Tubiskov isteğimle genel anestezi oldum, uyanırken sanki dünyanın en güzel uykusundan uyandiriyorlarmis gibi bı hissiyat😄 tepemde biri bağırıyor ama keşke sussa su uykum bitmese diye düşünüyor insan😂
Leylakacan34 Tubiskov benim acı esigim çok düşüktür, hemen ameliyathaneden çıkmadan bı ağrı kesici iğne yaptılar sonrası çok rahattı. Benim tek sorunum sezeryan sonrası karina basma işlemleri oldu🥺 spinal sonrası bu yaşanıyor mu acaba
Tubiskov Aselinannesi31 bende iki defa oldum bu üçüncü olucak ama ikincisinde biraz sikknti yaşadım ve bunda baglaticam o yüzden koekuyorum ama genel anesteziyide bilmyrm nasıl bisey
Cubukmakarna Genel olmuştum rahattı herşey bitmiş oluyor ağrısız da uyanınca miss. Perşembe yine genel olacağım inşallah
Tubiskov @“Cubukmakarna”# Leylakacan34 kaç saat sonra ayiliyosunix peki ben baglaticam ya dört beş saat surər diyolar o yüzden o sırada bebbis nolcak diye endişeliyim
Leylakacan34 Tubiskov beni ameliyat masasında uyandirdilar, bayramdi hastane boş olduğu için öyle ayilma odasına falan gitmedim. Masada uyandıktan sonrada herşeyi hatırlıyorum öyle tekrar geri uyuma falan olmadı bende