Nazyapiyo_ya Kızlar eşimin ailesi bu akşam yemeğe gelicek ama benim kafamda menü yok 😑sarma var içli köfte var patatesli börek var tatlı sebastian, ama ana yemek vs yok kafamda😑 bana öneri ve fikir verinnnnn