M-ihri33 Arkadaşlar 39.haftaya girdim ama göğsümden hiç süt gelmiyor veya sızlama ağrı yok bu durumda olan var mı?
Erbe M-ihri33 ilk gebeligimde 38 de doğurdum herkeste gelcek diye bişi yok canım sıkma canını kafana takma dogurdugum odaya çıktığın gibi geldi sütüm hiç bişi yoktu bendede kafana takma sakın olacağı varsada cekilmesin
Mrvedmrhan İlla sutun erken gelicek diye birsey yok ki bebegini saglikla kucagina alinca sana dokundugu vakit sakir sakir gelir Allahin izniyle sen guzel dusun guzel olsun hic dusunme boyle seyleri , son vakitlerde daha guzel seyler dusun 💐