beyzzsenturkk pamuk olanlar nasıl bilmiyorum ama bambunun doğal antibakteriyel özelliği olduğu için bambu tercih ettim. İlk kullandığım andaki o hissi unutamıyorum. Yıllarca nasıl kendime eziyet etmişim dedim. Yumuşacık ve emiciliği vs. çok üst düzeyde. Hiç sızma vs olmadı. Koku yok, hışırtı yok. Yıkaması zor gelmiyor 60 derecede yıkayıp güneşte veya makinede kurutuyorum. Tertemiz oluyor. Üstelik pcos var bende. Aşırı yoğun olan kanamaların normale döndü daha ilk aydan. Günlük pedlerinden de aldım. Hazır günlük ped kullandığımda veya sadece pamuklu iç çamaşırı varken çoğalan akıntı, bambu günlük pedde çok çok az oluyor. Hijyenik açıdan bir sıkıntı olsa bu kadar iyi gelmezdi diye düşünüyorum. Tabi aldığınız yer de önemli, ben Instagram’da mnelam sayfasından aldım. Çok kaliteli ve sağlam.
Oğlumda yıkanabilir bezleri de denedim, sonra bezi bırktı çok kullanmadım ama onlar da şahane. Şimdi ikinci bebeğime de deneyeceğim inşallah.