Kızlar merak ettiğim bir şey var aramızda yaşayan vardır muhtemelen mesela düşük sonrası 3 ve 6 ay hamile kalinmamasi soyluyo doktorlar olurda bu süreçten önce dusukten 1 ay veya hemen kalinirsa nasil tedavi edilir nasil bir önlem aliniyo bilginizi varmi eşim çok istiyo ve kafam çok karışık endişeliyim tekrar düşük olur diye beni aydinlatirmisiniz düşüm sonrası gebelik nasil önlem alınıyor doktorlar