Evet kızlar nasılsınız son günler geri sayım var bizde göbeği tasiyamiyorum hani diyordum ya 30 başlarında çok ağırlaştı göbeğim tasiyamiyorum bu ondan beter sürekli sertleşme kayma içeride yer kalmadıkça zorluyor dışarısını erken gelecek diye diye geldik bu günlere artık erken sayılmıyor hatta tam gününü bekleyecek gibi 😂😂😂 sizde durumlar nedir kaç kaldı bakalım 🥰🥰🥰