KaderSezgin Kızlar dün e bebekten gümüş kapak aldım bugün itibariyle kullanmaya başladım 2,5 saat falan takılı kaldı çıkardığımda göğüs uçlarım nemli ve yumuşaktı bu arada 36. haftadayım siz ne durumdasınız var mı kullanmaya başlayan ?
Nazlimom KaderSezgin ben doğumdan sonra daha cok kullandım öncesinde de takıyodum 1 saat fln duruyordu doğum sonrası falanda hiç yara olmadı iyiki almışım ilk zamanlar çok işime yaradı
1prensannesiiiii KaderSezgin hangi marka aldınız bende bakiyorm çok pahalı 550 tl bide alıpta iyi gelmez diye korkuyorum o paraya
KaderSezgin krdelen41 Doğuma son 2-3 hafta kala kullanmaya başlamanız daha etkili olur kullanma kılavuzunda da öyle yazıyor. Ben ilk doğumumda göğüs yaralarından çok çektim oyüzden tedbirimi şimdiden aldım
tubanihal Kesinlikle 2 krem denedim bu gümüş kapakların yerını tutmuyor. O göğüs acısı cok fena. İçim gidiyor yazarken böyle bir acı olamaz. Kullanın kızlar faydasını kesınlıkle göreceksiniz
gkbyza tubanihal valla bana hiçbir faydası olmadı ya hatta daha da kötü oldu pişik gibi oldu göğüslerim 😣
KaderSezgin tubanihal İlk bebeğimi emzirdiğim zamanları hatırladıkça benimde içim fena oluyor hiç bir krem fayda etmemişti inşallah denildiği gibi faydasını görürüz
tubanihal gkbyza nasıl kullandınız? Benım göğüs ucu nemlı kalınca yara da olmadı. Lansinoh zaten çöp garmastan pomad bir tık daha iyi ama gümüş kapak gözyaşlarımı sildi 🤦🏼♀️
deniizz7 KaderSezgin 36+3 haftalığım, baya oldu almışım ama henüz kullanmaya başlamadım. herhangi bi hassasiyetlik yok çünkü göğüs uçlarımda.
KaderSezgin deniizz7 Benimde henüz hassasiyet başlamadı ama önceden kullanmaya başlayarak göğüsleri bu zorlu sürece hazırlıyoruz sanırım
gkbyza tubanihal karbonatlı suyla siliyordum göğsümü sonra takıyordum benim göğüs uclarım yara olmadı aslında o koyu renkli aerola dedikleri bölge bende pembeydi kıpkırmızı olmaya başlamıştı biraz da bebeğimden kaynaklıydı ağzındaki asit tahriş etmişti
momlife_7 KaderSezgin bu gümüş kapağın faydaları nedir ne gibi iş görüyor ve ne zaman kullanılıyor bende almak istiyorum ama ne olduğunu bilmiyorum ilk hamileliğim biri beni aydınlatabilir mi😂
KaderSezgin momlife_7 Emzirme döneminde göğüs uçları sürekli emmeye bağlı olarak kuruyor çatlıyor yara oluyor ve bunun acısı anlatılmaz yaşanır gümüş kapakta bu durumu olabildiğince en aza indirmek için üretilmiş gümüşün yara üzerinde iyileştirici etkisi varmış göğüsleride nemli tuttuğu için yara olayını kısa zamanda geçiriyormuş tabi herkeste aynı etkiyi yapıyor mu orasını bilmiyorum 🤷🏼♀️
KaderSezgin momlife_7 Valla umut fakirin ekmeği 🥹 Bence ne olur ne olmaz almalısın çünkü o acı çok başka insanı ağlatıyor 😰