Arkadaşlar merhaba tedavi için doktora gittim aşılama yapılacağı söylendi ve doktor aşılama öncesi argifertil isimli ilaç verdi ancak meğerse doktora gittiğimde zaten hamileymişim doktora durumu anlatttık aşılamaya gerek olmadan hamile kaldığımı söyledim doktora bu ilacı kullanıp kullanmam gerektiğini sordum kullanmaya devam etmemi bi sakıncasının bulunmadığını söyledi.6 haftalık hamileyim başına böyle bir durum gelen var mı.İlacı kullanmak bebeğime zarar verir mi.