Minibebe Evet normal doğum yaptım ,daha önce doğum yapmışsınız biliyorsunuz aslında açıkçası genel cerrah biraz sallamış gibi. Etkilemez kesi yeri yani ama bir postta patlama olursa falan diye gördüm onu anlayamadim.Benim geçen gün af edersiniz zorlandigim için basurumden et parçası koptu ama bu zorlanma makar çevresinden baski olduğu için oldu. Yani Doğumda kocaman bebek çıkıyor o bile o noktaya kadar baskı yapmiyor.Bundan dolayı sıkıntı olmaz insallah.Doğumda ıkınma kaynaklı basuru çıkanlar da oluyor benim hep vardı dogumdan sonra basurden değil kabızlıktan çektim . Şimdi 37 gün oldu basurden çekiyorum patlıcan sapı suyu kaynatıp içilmesi çok etkiliymis bir kere denemiştim icememistom artık ne varsa denicem . Ah keşke kurtarsalar bizi ,siz kabız olmamaya dikkat edin kabızlık da etkilenince cekilmiyor katı bir şey yiyemiyorum ben korkumdan