Gizemmmm_ Sevddos ben prilam kullanıyorum fakat bana eczanedeki sabah akşam dedi sabah içtiğimde akşama kadar uyuyordum çok halsiz oluyordum şimdi sadece gece içiyorum sende ona göre iç
Sevddos gkbyza söylediklerinin hepsini denedim hiç bir işe yaramadı ama şimdi prilama başladım bakalım deneyip görcem inşallah yarar işe
Sevddos Gizemmmm_ bunu söylediğin iyi oldu sabahtan beri uyuyorum çünkü bana da sabah akşam dendi artık bir kaç saat sonra içip uyurum yoksa tüm günüm uyumakla geçecek
Gizemmmm_ Sevddos kesinlikle öyle kolumu kaldıracak halim kalmıyordu sürekli uyuyordum gündüz içmiyorum daha
Angelasu Doktorum bana günde 4 sefer kullana bilme hakkım olduğunu söyledi ama gece yatarken 2 tane içersen kalktığımda mide bulantın olmaz dedi ama ben 1 tane içip yatıyorum çok rahatım prilam mucizem oldu resmeennn
Eliffzenginn Bana hic bisey fayda etmedi zencefil bal limon iciyodum günde 2 kere asırı rahatlatıyodu prilam beni ishal yapmıstı