Birkedibirbebek canım 95 tl muayne ücreti ama biz sendikadan yararlandığımz için 83 tl ödüyoruz. Sezer Arda müthiş bi doktor inan bana cok dua edersin tam 39 haftalığım doğumu bekliyorm artık cok iyi bi doktor internette forumda hastalarn yazdığı yorumları okursan beni daha iyi anlarsın =)