elanur-1125 Kızlar akşamdan beri hem yarım saat de bir sancim var hemde bebek her sancı geldiğinde hareket ediyor ve canım daha fazla yanıyor yardımcı olun lütfen sizdede oluyor mu bu normal mi
[silindi] elanur-1125 36+6 yım benim de öyle oluyor . Önce sancı geliyor sonra bebek hareket ediyor .. sancıdan sebep hareket ettiği çok belli .. ama benimki seyrek olduğu için çok sıkıntı yapmıyorum
[silindi] elanur-1125 ne yaptınız sancılar devam ediyor mu? Bende 38+6 yım inanılmaz kasık ağrım ve aşağıda baskı var 😑
elanur-1125 [silindi] gece 1 buçuğa kadar devam etti yarim saatte bir sonra ben hakeket ettikce azalma olmadi demskkki gercek sancilardi suyum veya nişan gelmedigi icin hastaneye gitmedim de beklemedeyim zaten 2 gun sonra randevum var