annesininbali27 Sinemayd Bende 7 aylık hamileyim 1 oğlum var adı Ömer kızım olacak hayırlısıyla ben ismini Aysima yada elisa düşünüyorum eşim de annemin adı olsun diyor ben istemiyorum babasının adı koydum zaten buda benim hakkım diye düşünüyorum
Feride9923 30haftali hamileykm kiz olucak insallah yagmur ayla arasinda kaldim ikisinde biri olucak🙏🙏
Eda_11 Sinemayd eğer bebeğim kız olursa benim aklımda 3 isim var m Buğlem ( cenneti müjdeleyen melek) , Berra ( gittiği yere bolluk bereket götüren) Zümra ( güzel,iyi ahlaklı, güçlü,bilgili kadın)
as_af Eda_11 Fetva: Buğlem ismi hakkında birçok internet sitesinde cenneti müjdeleyen melek anlamı verilse de bunu doğrulatabilmek mümkün değildir. Arapça kökenli olduğu söylendiği halde biz bunun kökeninin ve ne manaya geldiğini Arapça sözlüklerden tespit edemedik. Berra içinde birşeyler diyorlardı. Haberin olsun. İsimlerin anlamlarını sallamasyon yazmaya başlamış internet siteleri, iyi hatta çok iyi araştırmak gerek
annesininbali27 Sinemayd Defne Derin Aysima Elisa Esila Gökçe Eylül Ben bu isimler arasından ikiye kaldım bakalım