papatya56 Bugun doğalgaz yardımı 656 yattı kac kere yatırılıyo her ay mı bi kerelik mi yatıyo bu parayı nakit veriyorlar mı
Sibellllld babamlar da almısti subatta bir defa birde sene sonunda da bir defa yatmıştı nakit olarak vermiyorlar doğal gaz fatura tutarından düşüyordu ücreti
Sibellllld Ama tekrar sene sonnda alabilmen için Haziran da yeniden başvuru yapman gerekiyordu onlar öyle yapmıştı
Sibellllld Vala şartından da ziyade sen e devletten başvurunu yapınca mahalle muhtarlarına soruyoalrmis onay için sosyal yardımdakiler muhtar ihtiyaci var derse onayliyorlar bizzat muhtar söyledi o onaylatmis babamlari da hatta
Sibellllld betulpolat eve giren toplam gelire göre onayliyorlar orda istenilen bilgileri giriyorsunuz aile kişi sayısı aylık gelir derken hepsini kontorl edip yardım ediyorlar