Kulani Aysemg ben de çok merak ediyorum. epidural olanlarda bel ağrısı kaldığını söylüyorlar, önermiyorlar. var mı aslı astarı bu durumu yaşayan kimse
cece Ben bi hemşire ile konuşmuştum epidural olmasa da normal Doğumda bel ağrısı oluyormuş. Bende çok kararsızım
gonulcelen Spinal ya da epidural bel ağrısı tamamen anestiziyi yapan doktorun ve sizin o an da ki doğru pozisyon da ve hareketsiz kalıp kalmamızla alakalıymış iğne yapılırken nefesimi tuttum milim kıpırdamadım kalıcı bir agrı olmasın diye şimdilik Yok inş. Olmaz spinal ile sezeryan Doğum yaptım.