Ozlooo-0 Kızlar aşırı başım ağrıyor benim son zamanlarda zonklamalı bugün tansiyonumu ölçtürdüm 9 /6 ı çıktı normalde düşüktü büyüğüm ama zorluyor beni galiba . Yaşayan var mı ? Baş ağrısı geçmesi için napmalı?