aaslim Multivitamin olarak içinde probiyotik de var diye doktor verdi kabızlığa da iyi gelir dedi. Kullanan var mı işe yaradı mı acaba
Cancan2 aaslim ben çok boğaz enfeksiyonu geçirdiğim için ve ishal olduğum için önermişti baştan beri kullanıyorum ishal devam ediyor ama boğaz enfeksiyonum yok denecek kadar az oldu 23+5 şuan 7. Haftadan beri kullanıyorum