Selam kızlar 32+2deyim açım ama yemek yiyince geri istifa etmeye başladım iştahım kapandı bugün resmen bisküviyle falan geçiştirdim günümü çok üzülüyorum bebeğim aç kalıyor diye neler önerirsiniz sizinde son aylarda iştahınız kapandimi bulantiniz oldumu 🙄