Hanımlar merhabalar (37. Haftaya giriyoruz)
Birkaç gün üst üste sürekli akıntım vardı yani bazen renkli bazen sıvı bir şekilde ama az az da olsa çok oldu doktorum muayene ettiğinde suyunun olabileceğini söyledi bugün kontrolüm vardı ama gidemedim ve bugün bir kere bile akıntım falan olmadı tuvalete gitme sıklığım normalden aza indi ve karnım baya aşağıda ve küçük kaldı sizce her şey yolunda mı?😞
Bel ağrım vardı o da bugün hiç olmadı bebeğim hareket ediyor ama evhamlandığımdan mı bilmiyorum daha güçsüz hissediyorum😔