Mervesoydas Yarım saat önce fitil şeklinde progestan kullandım az önce baktığımda kilodumda beyaz akıntı vardı birde aynayla baktığımda vajinamda beyazlık vardı bu ne oluyor 15 haftalık hamileyim basına gelen oldu mu ? Akıntı kokusuz
Aybarsmom_ Mervesoydas fazla ilaç tortu olarak geri geliyor. Tuvalete çıkınca da aynı şekilde beyaz parcaciklar oluyor idrarda. Normal bişey yanii
Yesimmm93 Mervesoydas o ilacı kullanıyorum sabah fitil olarak akşam ağızdan hap olarak sırf onun yüzünden günde 4,5 defa iç çamaşırı değiştiriyorum 😁
senanurr_00 Normal canım bende de oluyor sanırım ilacın fazlalığı akıntı yoluyla gidiyormuş endişelenme
Mervesoydas Yesimmm93 normalde oyle akmıyordu kiloda akmış tuvalette beyaz parcacik oluyordu ama kilotta olmuyordu o yuzden merak ettim
Shura Mervesoydas bu yazdıgınız olayla karsılasmamak icin en son yataga girince kullanıyordum ben bi sonrali tuvalete cıkmama kadar kalıyordu yatar pozisyonfa oluncada kiloduma gelmiyordu
Mervesoydas Shura ilk defa kiloda geldi benim o yuzden sordum koyduktan sonra ayakta durdum ondan mi oldu acaba
Yazmelegi_ Mervesoydas bana doktorum yatarken kullan demişti uyuyacağım zaman koyuyodm ben yine de akinti oluyordu
Shura Mervesoydas tabiki o yüzdendir ama dedigim gibi uykuya geciste kullanırsanız daha iyi sonuc alırsınız. Sonucta az buz bisey degil onu kullanmakta. Ne bulantı kıllanma yapmıstı bende. Hani cekiyosunuz degsin bari :)