Arkadaşlar hamileliğin 3-4-5 haftalarında nasıl beslenilir? Ben 2 öğün yerdim hep önceden. Hamile kalınca 3e mi çıkarmak gerekir? Ekmek yemesek olmuyor mu? Vicdani olarak da rahat hissetmek istiyorum. Çok mu yemek lazım yoksa eskisi gibi çok doymadan kalksak oluyor mu? Mesela şuan biraz aç hissediyorum çünkü dolu dolu yemedim .