1fatma_nurr Kızlar 9+6 haftaligiz her haftayi bitirmemizde karnima sancilar giriyor çoğalıyor hep haftanin son günü oluyor sizlerde de öylemi
Ruhsuz 1fatma_nurr ben de 9+ 4 benim de arada sırada karnıma aşırı sancı gitiyor belim ağrıyor ayın 9′nda kontrol ve merakla bekliyorum 4 haftalıkken öğrendim bu haftaya kadar baya zorlandım Kasım ağrım bel ağrım fazla sürekli yatıyorum
Sinemayd 1fatma_nurr ben ilk 3 ay sürekli çektim sancıyı 1 hafta arayla hastanedeydim serumlar kanamalar
TTtutku 1fatma_nurr Aşkım çok normal rahim regl olmaya alışkın olduğu uzun süre boyunca her ay regl belirtisi verecek ve bu sancı da rahim büyüdüğü için şöyle düşün eriğin karpuz olmaya çalışması gibi o ağrıları sürekli çekeceksin korkma
senaaltinsoy1 1fatma_nurr kasıklarıma giriyor arada , geçen hafta falandı sanırım sabah karşı değişik bi sancı girdi ama tekrarlamadi şükür senin ne sıklıkla oluyo
1fatma_nurr senaaltinsoy1 benim bi yazdığımda oldu mesela birdaha olmadı hafif giriyor sanci geri geçiyor bide akıntım fazla beyaz falan bu hafta cok nadir oldu nerdeyse
senaaltinsoy1 1fatma_nurr akıntıya kokusuz beyaz olduğunda sorun yok diyorlar ,belki rahmin genislediginden falan da olabilir canım kötü düşünme, doktorun numarası varsa yaz istersen için rahat eder