ensensr23 Of ya kaşlarım sürekli kaşınıyor ve pullanıyor nemlendirici sürüyorum biraz iyi gibi oluyor etkisi gidince tekrar kuruyor. Önerebileceğiniz kaşlarıma zarar vermeyecek bir önerisi olan varmı?
Kelebekk-0307 ensensr23 egzema olmuş muhtemelen bence bir doktora görünün ben önemsememistim hamilelikten kaynaklı diyip doğum yaptım yine geçmedi ara ara tekrarlıyor ve kaslarım dökülüyor wrtk mecbur krem kullanıyorum
ensensr23 esiaks arko nemlendiri kullandım ama kaşlarımı döker diye korktum vazelinide deniyim hastaneye gidene kadar iyi gelir inş. Teşekkür ederim.
Moon_light ensensr23 kesin git bendede var daha da kotu hale geliyor zaman gectikce en azindan bi krem verir
Kelebekk-0307 ensensr23 bende kaldı maalesef geçmedi dönem dönem tekrarlıyor çok sinir bozuluyor durum
ensensr23 Moon_light bu hafta kesin gidicem kadın doğum vermez değilmi cildiyeye gitmem gerekiyor galiba