Beyazeller hemde o kadar güvenilir ki gözün kapalı alll. Musterinin arkasında sonuna kadar duruyorlar. Müşteri odaklı tamamen.
Abim Ayakkabi aldı yanlış numara geldi iadeye gelmelerini bekledik kaç gün gelmediler insta dan yazdım bı link gönderdiler ordan form oluşturdum paramızı iade ettiler ayakkabı da sizde kalsın özür mahiyeti ile dediler ayakkabı da normalde 1000 küsur liralık ayakkabı ama indirimde 650 ye falan almıştık iade ettiler 650 TL yi 😅 ayakkabıyı da dolaba koydum saticam
Birde bez aldim aciklamada 100 lu yazıyordu resimde 88 li aldıktan sonra müşteri hizmetlerine yazdım daha kargolanmamisti bile
Açıklama kısmında bı yanlışlık olmuş 88 li paket dediler. Ürün size teslim edilince arayacağız para iadesi yapmaya çalışacağız hiç merak etmeyin sizin tekrar iletişime geçmenize bile gerek yok ben sizi bizzat aricam dedi müşteri temsilcisindeki kişi
Bakalım pazartesi salı teslim alırım ne olacak 😄😄 gözün kapalı al yani hende su an ilk siparişee 150 ye 50, 120 ye 40 iki ayrı kupon veriyor ilk alışveriş de kargo bedava.
150 üzerine de hep bedava zaten
Çok uzun oldu kusura bakma 😌😅