Aysll33 benim bir sağ dogumum var ondan sonra banada bi dr t rahim dedi biri hafif kalp seklinde dedi. Hsg cekildim cok cok gafif dendi kalp seklindelim ki bu bir müdahale grrektiren birsey değilmiş cok kafaya taktım sonra 3 cocuk doguran annemin rahminin ters oldgnu öğrendim. E hani gebeliğe engeldi. Yani diceyecğeim o ki bir deli kuyuya taş atıyor, ikinci trimester kayıp için daha farklı bir neden olmalı, doktorum rahim kaynaklo olsa cocougu kendiliğinden düşürürsn biz ilacla düşürüyoruz dedi. Manevi olarak korkutuluyormuydubz? İkisinin cinsiyeti aynı mıydı?