Mrsfly Kızlar, bugün ilk doz iğneyi oldum 1 saat felan sonra bana bir uyku ve halsizlik çöktü.. iğneden hoşlanmadığım için pskolojikmidir acaba yoksa bu yan etkiyi görenler oldumu?
Ikra33 Mrsfly canım ben covidden sonra 2 ay oldum ama bende öyle bir yan etki yapmadı. Ama çok önemli bir iğne. Kan akışından sanırım ayaklarım yanıyordu
arirangg Mrsfly Belki sana dokunmuştur canım. Ben hamileliğimin başından beri yapıyorum hiçbir yan etkisi olmadı
Mrsfly Ikra33 evet canım önemli biliyorum ay ne bilim öyle bir ağırlık çöktürdüki üzerime belkide tesadüftür
Mrsfly arirangg belki de canım belkide gerçekten pskolojik oldu. Yarında bi denim de olmadı doktora yazayım
civcivim0 7 aydır 4000lik de kullandım şuan 6000lik kullanıyorum hiç böyle bir yan etki yaşamadım canım. Psikolojik olmuş olabilir