glsmkll 34 haftamdayım ama oturup kalkarken damarların da.cok ağrı oluyor bu doğum esnasında nasıl okur vajinal varios olup normal doğum yapan varmi
Azrazerin glsmkll eltimde vardı doktor yapamazsın demişti sezeryan oldu .ıkınmayla çatlayabilir demişti
Azrazerin Tugcezby halla halla ama vajinadaydı onunda kabarmıştı birde 2 normal doğumdan sonra sezeryan olmak zorunda kaldı
glsmkll Cigdematasoy nasıl patladı doktor banada yaparsın aşağı kesi atılan yerde değil dudak kısmında benim ama siz böyle yazınca bi tirstim
glsmkll Cigdematasoy normal doğum gerçeklestini1 peki bende hiç riske gormesemmi acaba denemeye değer mi
Cigdematasoy glsmkll bence kanınız düşük değilse deneyin normal doğumu, ama benim kanım düşüktü bide doğumda 3 ünite kaybedince sonrasında kötü oldum kan takviye yaptılar