Umranoguzyazar
Hanımlar , benim sigortam yok eşiminde yok , özel hastanede kontrollerimi yaptrmak istiyorum özel hastanede giriş yapamadı genel sağlık sigortası gözüküyo filan dedi ama yok genel sağlık sigortam , 170i aradım biri devlette geçerli diyo biri özledede geçerli diyo olmadı bi türlü ne yapıcağımı şaşırdım hiçbi sağlık sigrtam vs yok bilgisi olan varsa paylaşablrmi