Merhaba arkadaşlar 20+2 haftalık hamıleyım bir haftadır kasık bölgemde geçmeyen bır ağrı var baskı var ayaktayken sankı baskı halınde rahmımde gıbı ve yürüyüşüm bıle rahat değil bu durumu yaşayan varmıdır Salı günü kontrolum ve ayrıntılı ultrasonada gırıcem şimdiden teşekkürler 🥰🙏