Dilarakilic ben 38+5’te sipariş ettim 39+0’da geldi ama keşke daha erken başlasaymışım. Etkili olduğunu düşünüyorum hep bir bardak içiyordum dün iki bardak içtim iki squat falan yaptım bebeğin indiğini hissettim bütün gece kasık ağrım vardı sabah kalktım belim ağrıyor yani normal istiyorsan ilerletiyor galiba.