anie benim sanırım 20. haftadan beri geliyor. Doktoruma sormuştum, 2 şey önemliymiş. 1.si rengi; şeffaf, beyaz ya da sarı olması normal, kırmızılık varsa anormal. 2.si de sıvı dışarıdan bir baskı sonucu mu geliyor yoksa kendi kendine hiçbir şey yapmadan mı? Eğer mesela üstüne yattığında geliyorsa, ya da sen sıkıyorsan veya kıyafet sıkıyor da geliyorsa yine sıkıntı yokmuş. Şu an 31. haftamdayım, 20. haftadan beri ara ara hep geliyor sıvı. Normalmiş ☺️ inşallah bol sütten kaynaklanıyordur valla çok çok büyük göğüslerim var bir de süt sıkıntısı yaşarsam yemin ediyorum gidip küçülttürücem 😀