5yildansonrA Erkek için Zeyd Kız için sultan Sizler neler düşünüyorsunuz hangi ismi vericeksiniz anlamı güzel?
5yildansonrA Sahnedekimadam ama bulamıyorum sürekli git gel yaşıyorum ben doğuda yaşıyorum ve sürekli takma isim kullanıyorlar onun için zorlanıyorum kızımın adı Esila onada eso diyorlar
Sahnedekimadam 5yildansonrA Esila çok güzel bence :) Duru Ela Derin Deren Nehir Parla Doğa Pera Öykü Beğendiğim isimler :) Sultan çoook eski muhtemelen ilerde değiştirmek isticektir bu sene herkes isim değişti mesela :(