Seyma_ozgede progestanı ilk başta iç kanamam var diye yazdı doktor vajinal yoldan aldım 1 ay kadar sonra kanamam geçti şükür 2-3 gün önce de detaylıda doktor rahim ağzımın kapalı olduğunu düşük ve erken doğum riskimin olmadığını söyledi çok şükür,sağlıcakla alalım bebişlerimizi kucağımıza 🙏🏻💞