bendiyebiriii ayaklanmam 2.gün oldu evime geldm duşu bile kendım aldım ama zorladm biraz kendımı sanırım her şahsi işimş kendım yaptm kısacası yatarken kallkarken ağrı sancı oluyodu. 15.gün düzeldi tamamem derken iltihap kaptı kesi yeri iltihap kaptı 3hafta dışarı aktı sürekli tedaviler gördüm sonra orası açılmalar yaptı yine tedavş gördüm kısacası 40 günü buldu şuan 6ay oldu doğm yapalı bel sırt ağrılarm fazla hareketlerim rahat değl … benım başıma bunlar geldi valla pşman oldm sezeryana elmde olsa mecbr kalmasam normal doğm yapardm 😏 kötü tecrube oldj kısacası herkeste olck diye bişi yoktabi benım başma gelenler bunlar hayrlısı olsn hakknzda