Aybarsmom_ bana da rapor verebilirim dedi şimdilik işe gitmeyi deneyeceğim. Oturarak ders anlat dedi eğer bir sıkıntı olursa söyleyip bırakacağım işi. Çok ayakta durma dedi. Kasılmaların var dedi, kanama da varmış sanırım. Ben daha 7+2 yim şuan.
Rabbim inşallah sağlıklarla kucağımıza almayı nasip etsin canım, zor bir süreçten geçiyoruz ama inşallah sonucu güzel olacak. Kalbini ferah tutmaya çalış. ☺️