Dilekapuhan Ben ikinciye gebeyim 31 haftalık :D bebeğin emmesiyle yavaş yavaş geçiyo belli bi süresi yok onun koyuluğa bağlı ve duşta ufak ufak liflerseniz hızlanır açılması :)
goncacan Dilekapuhan ya ben cok beyaz tenliyim normalde psikolojim bozuldu hakikaten umarim bir an önce duzelir
Dilekapuhan goncacan düzelir inşaallah çokta şeyetme :) bebek emdikçe açılır rengi :) bende beyaz tenliyim beyaz atlet giyince psikolojim bozuluyor :D
Tubidy goncacan döndü tabi ki canım 😂 bebeklerimizin gözleri yeni doğduğunda çok iyi görmüyor diye koyulaşıyor kolayca memeyi bulabilsinler diye rabbimin hikmeti 💕 her şeyi nasılda nizami yaratıyor rabbim