Canım bunlar doğum sancısı değil, haftana gore de böyle olması çok normal. Doğum sancısı olabilmesi için 20 dakikalık Nst cekimi sırasında düzenli aralıklarla en az 3 kez olacak şekilde 40ın üstüne çıkması gerek. Hatta net doğum sancısı için böyle 100lere vurması gerek. Böyle tepe tepe olması gerek. Ben mesela çektirdim benim bir tanesi 100e vurdu. İki tanesi 40ın üzerinde diğerleri de normal seyrinde gitti mesela. Doktor normal dedi yani. Düzenli olarak 70-100 arasını bulman lazım doğum sancısı için. Tabi nst işi sadece bir ön bir bilgidir. Bebek ben gelecem derse zaten hiç sancın yoksa bile hiç beklemedigin bir anda gelir o ayrı. Sadece doktorlar ön bir bilgi almak istiyorlar işte Nst ile. Baş aşagi pozisyonu için de benim 22. Haftadan beri baş aşağı. Şu an 36+2deyim hala öyle. Yani bir doğum belirtisi değil.