Setis Cuma günü doktor kontrolü için hastaneye gittik artık 37+2 haftalık olmuştuk bir heyecanla girdim içeri doktor artık dogurtalim seni dedi bende ki o mutluluk o heyecan ikizlerime kavusacaktim salı günü gel alalım dedi doktorum 😊 bir heyecan herkese haber verdik o günün gecesi yani cumartesi günü lavaboya girmek için yatakta dogruldum birden suyumun geldigini hissettim hemen eşimi kaldirdim ondaki o heyecanı anlatamam yataktan takla atarak kalktı resmen hemen hastanenin yollarına düştük hastaneye girdiğimde heyecandann bacaklarimin titredigini hissettim beni acil olarak doguma çıkardılar tabi o sırada da damar yolu açıp beni ameliyata hazırladılar ve artık bebislerimin çıkma vakti gelmişti spinal anestezi ile miniklerime kavuştum 😇 önce oğluma sonra kızıma kavuştum sağ salim Allah'ım herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah kimsenin elini bos koymasin 😇😇🤲🏻
Nickimyokkibenim Setis canımmm hayırlı uğurlu olsun güzel ömürleri olsun kuzuların 😍 Bende seni merak ediyordum hatta mesaj yazıcaktım ne yaptın diye diğer yazışmamızdan. Nasıl kuzular küvöze falan girmediler değil mi kiloları nasıl 💕
Setis BarBeyzazer çok şükür canım valla yani gerçekten hakliymissin onları görünce herşey durdu 😊😌 Allah razı olsun kuzum
Setis Nickimyokkibenim canımsın benim sağol kuzum çok şükür Allah'ım herkese nasip etsin yok bin şükür Rabbim'e girmediler kuveze biri 2300 diğeri 2200 canım benim
Nickimyokkibenim Setis maşallah akıllı kuzulara 😍 Darısı bizim başımıza olsun artık ☺️😇 Sen nasılsın sıkıntın yoktur inşallah
Setis Nickimyokkibenim çok şükür canım ☺️ valla kuzum kendini unutuyosun ki 😄 yani acin olsada hissetmiyosun onu düşünüyorum yani Rabbim ne güzel bı duygu evlat çok baskaymis hani benim ilk ondanmi bilmem Kurban olduğum Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah kimsenin kucagi boş kalmasın 🤲🏻