Nazlican46 Benvebebegim benim doktorum da 20 haftadan önce demir ilacının kullanılmaması gerektiği yönündeydi sağlık ocağı verdi baslicaktim baslattirmadi
mommyily Benvebebegim ben hala kullanıyorum canım başından beri 4 e bölüp içiyorum yani 4 günde 1 tane içmiş oluyorum birde multivitamin kullanıyorum onunda içinde var folik asit ağır gelmesin diye öyle kullanıyorum hiç tam içmedim
Emos07 Benvebebegim hamilelik dusunmeden once basladim ben, 1 kutu bitirmistim sonra hamile kaldim 1 kutu daha kullandim daha sonra doktor kontroluyle beraber biraktim canim😍
dahabirmavi Benvebebegim bende aynılarını kullanıyorum ama 17den itibaren demiri(Gyno ferro sanol)+ d-colefor, 19 decavit 21de de ocean mummy kullanmaya başladım