Kızlar 23 haftalık hamileyim bugün et pişirdim evde ilk önce tencerede 1 1 buçuk saat pismistir baktım et sert diye bide dudukluye attım lokum gibi olsun diye 6 da ocağa koyduğum eti saat 8 8 buçuk çıkardım yerken yumsacikci ama bazısının içi kırmızıydı ama et lokum gibi dağılıyordu tereddütte kaldim sizce birşey olur mu