coolmother ben kndimkini yine yine yine 3. Kez yine kiz olarak hissetsemde ve her hamile kaldigim yil etrafim cogunlukla erkek olsada bence yine bu sene erkk suan ilk yari icin yani dogumu temmuz olanlara kadar erkek gorunuo ama sonrakiler kiz cogunlukta bnce:)