Skrn1 34+5 haftaligiz su an. 34+2′de kontrolüm vardı 2424 gram dedi doktor. Kilosu iyiymiş haftasına göre. Her hamilenin serüveni kendine özeldir canım, doktor iyi dediyse çevrende ayy kilosu az mı diyenlere takma. Biri en ufak bir şey dese insan üzülüyor bir de bu son haftalar hormonlar tavan yapıyor sanırım insan hemen alınıp üzülüyor. Doktorun iyi demiştir büyük ihtimal o yüzden için rahat olsun.