İlk kızımda canım hiçbir şey yemek istemiyordu, aç yaşıyordum, Geceleri uykum gelmiyordu, kendimi hiç hamile gibi hissetmedim 6 aylıkken koşuyordum 😂 ama ilk 10 hafta yoğun bir kasik ağrısı yaşamıştım. Bu 3. Gebeliğim ve kasik ağrısı hariç hepsi aynı. Sizin de bu belirtilerle kızınız mi oldu yoksa oglunuz mu? ☺️