Kayraninnannesi Kızlar belki bilen vardır. Annemin öğrenci belgesini istiyorlar iş yerinden. İlkokul 5e kadar okumuş 1980-1985 arasında. E devletten hiçbir şekilde görüntülenmiyor sanırım eski olduğu için. Ne yapılabilir? Okula gitmek şart mıdır?
Nesebasol Kayraninnannesi daha babamdan da böyle bir belge istediler okuduğu okula gitmesi gerekiyor biz öyle yaptık ☺️
Rwerdst Kayraninnannesi okulundan istemen lazım ama 20 yıllık kayıtları tutuyorlardı sanırım 🫤 bir okulla iletişime geçip mailinize isteyebilirsiniz. Veya şuanki müdürüne mail atabilirsiniz. MEB sitesinde mail adresleri bulunuyor okulun.
essese Kayraninnannesi teyzem için 2-3 sene önce lazım olmuştu. Ben almıştım. Okuduğu okul köy okuluydu kapanmıştı. İlçe milli eğitime gitmiştim oradan vermişlerdi. Mezun okulun bağlı olduğu ilçe milli eğitim müdürlüğüne gitmenizi tavsiye ederim.
Patito__ Kayraninnannesi cnm benzer durum yasadik okulu aradik kayit yok hepsi yanmış. İsyerine soledk sorun etmediler
Rwerdst Kayraninnannesi bilemiyorum 🫤 yüksek ihtimal saklanıyor da olabilir. Hasta arşivlerinin süresi 20 yıl onu biliyorum. Ama kurum ve bakanlık olarak ayrı oldukları için istersen MEB çağrı merkezi var orayı arayın.